در راستای تلاش های فراگیر در جهت رشد و توسعه همه جانبه مجموعه آتربان، دستیابی به محصولی که کیفیت آن هموراه و بصورت مستمر ارتقاء یابد از مهمترین دغدغه ها و از خط مشی های  بنیادین مجموعه محسوب می گردد.

نگرش مدیریت مجموعه به مقوله کیفیت و نیز تعهد بر ارتقاء آن در طی این سالها بگونه ای بوده است که  موجب شده، مساله کیفیت بگونه ای در تمامی ارکان مجموعه  نهادینه شود و در برخورد به کلیه موارد اعم از جزیی و کلی این دیدگاه  توسط کلیه واحدها رعایت گردد است تا محصول نهایی و خدمات پس از فروش تامین کننده آسایش و آرامش مشتریان این شرکت گردد.

عینیت این مهم را می توان در خط مشی کیفیت(Link) شرکت و شعارهای تبلیغاتی مجموعه مشاهده نمود. التزام عملی به این اصل نیز در رشد و ارتقاءکیفیت سطح محصولات در طی این سالها، ارائه خدمات پس از فروش کم نظیر و گارانتی جامع هفت ساله این شرکت برای کلیه محصولات خود می باشد.

همچنین تلاش درجهت ارتقاء و انطباق محصولات با استانداردهای روز تولید رادیاتور و نیز اخذ گواهینامه ها و مدارک کیفی و مهندسی  تایید دیگری بر رعایت اصل کیفیت و حقوق مشتری می باشد.

float: right; border: 0; margin-left: 7px; margin-right: 7px;